Zalando – zacznij sprzedawać na popularnej platformie modowej!
Zalando to jedna z wiodących platform modowych w Europie, notująca ponad 50 milionów aktywnych klientów. Chcesz zapewnić swojej marce intensywny wzrost i rozpocząć na Zalando sprzedaż produktów modowych? Gwarantujemy kompleksowe wsparcie Klientom pragnącym wykorzystać potencjał Zalando na różnych rynkach europejskich. Nasi specjaliści oferują usługi w zakresie wprowadzenia marki na platformę, integracji ze sklepem internetowym, skutecznej strategii sprzedażowej oraz dostosowania oferty do wymogów serwisu. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!
Sprzedaż na Zalando – program partnerski dla modowych marek

Zalando oferuje markom możliwość dołączenia do programu partnerskiego pozwalającego na bezpośrednią integrację sklepu internetowego z platformą. Rozwiązanie to daje dostęp do wielu narzędzi zwiększających efektywność działań e‑commerce. Prowadzenie sprzedaży na Zalando jednocześnie gwarantuje firmom pełną decyzyjność w zakresie zarządzania swoim asortymentem.
By marka mogła sprzedawać na platformie, musi spełniać kilka warunków:
- prowadzić sklep internetowy,
- prowadzić sprzedaż online produktów należących do określonych kategorii (odzież, obuwie, akcesoria),
- oferować bezpłatną dostawę i możliwość zwrotu produktów do 100 dni.
Jako Grow zapewniamy markom modowym pełne wsparcie w rozpoczęciu sprzedaży na Zalando. Nasi eksperci zajmują się opracowaniem strategii wejścia marki na platformę, z uwzględnieniem charakteru różnych rynków zagranicznych. Sprawny przebieg rejestracji w programie partnerskim i konfiguracja sprzedaży dostosowana do indywidualnych potrzeb pozwala naszym Klientom w niedługim czasie czerpać korzyści z wprowadzenia swojej oferty na Zalando. Nasza strategia zapewni Twojej marce widoczność na platformie i sukces sprzedażowy!
Decydując się na współpracę z Grow, możesz również liczyć na consulting w zakresie optymalizacji sprzedaży i dostosowania swojej oferty do wytycznych platformy. Zalando ściśle określa wymogi jakościowe, jakie muszą spełniać np. zdjęcia oraz opisy produktów. Zadbamy o to, by Twoja działalność na platformie spełniała najwyższe standardy i budziła zaufanie konsumentów.
Zalando Connected Retail – rozwiązanie dla sklepów stacjonarnych

Program Zalando Connected Retail powstał z myślą o połączeniu biznesu offline i online. To doskonałe rozwiązanie dla sklepów stacjonarnych chcących dotrzeć do szerszego grona konsumentów. Zalando Connected Retail umożliwia prezentowanie swojej oferty na platformie i sprzedaż produktów na rynkach zagranicznych bez konieczności prowadzenia sklepu internetowego.
Jakie warunki trzeba spełnić, by móc dołączyć do programu? Zalando wymaga, by sprzedawca:
- prowadził przynajmniej jeden sklep stacjonarny,
- korzystał z systemów ERP oraz POS,
- używał kodów GTIN/EAN do identyfikacji swoich produktów,
- posiadał asortyment z kategorii oferowanych na Zalando.
Chcesz poszerzyć możliwości biznesowe swojego sklepu stacjonarnego i zwiększyć sprzedaż? Dołącz do programu Zalando Connected Retail! Specjaliści Grow przeprowadzą integrację Twojego sklepu z platformą i wdrożą Cię w obsługę narzędzi udostępnianych przez Zalando.
Dlaczego warto sprzedawać na Zalando?

Poza oczywistymi korzyściami, jak perspektywa dotarcia do szerszego grona konsumentów i zwiększenia zasięgu sprzedaży na rynki zagraniczne, obecność marki na platformie Zalando stwarza również inne możliwości rozwojowe dla biznesu. Dzięki Zalando Fulfillment Solutions marki mogą korzystać z profesjonalnego zaplecza logistycznego. Z kolei Zalando Marketing Services dostarcza zaawansowanych narzędzi do prowadzenia kampanii reklamowych na platformie. Te wszystkie aspekty pozwolą Ci na efektywne skalowanie biznesu. Dzięki bardzo dobrej znajomości rozwiązań oferowanych przez Zalando pomożemy Ci w pełni spożytkować potencjał platformy. Skorzystaj ze wsparcia specjalistów i wejdź na wyższy poziom działalności e‑commerce!