Profesjonalna obsługa sprzedaży na Empik marketplace i kompleksowe prowadzenie konta na Empik

Empik to nie tylko powszechnie znana i ceniona sieć doskonale zaopatrzonych księgarni i sklepów papierniczych. To również marketplace, który zyskuje na popularności i ma szansę stać się jednym z największych graczy na rynku. Jako sprzedawca masz możliwość założenia konta na EmpikPlace i prowadzenie tam swojego własnego sklepu. Nie wiesz jednak, jak rozpocząć sprzedaż na Empik i potrzebujesz kompleksowej, profesjonalnej pomocy w jej obsłudze? Trafiłeś w odpowiednie miejsce – przeczytaj artykuł i sprawdź, w jaki sposób możemy wspomóc Cię w obsłudze sprzedaży w Twoim sklepie internetowym na Empik!

    Pola zaznaczone gwiazdką * są wymagane.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, podanych w zakresie formularza kontaktowego. Dane osobowe będą przetwarzane, w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Administratorem danych osobowych jest Cookiesbox Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 134 (02-305). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności

    Kompleksowa obsługa sprzedaży i prowadzenie konta na Empik

    empik sprzedaż online

    Jeżeli prowadzisz swoją własną firmę i chcesz rozpocząć sprzedaż za pomocą Empik marketplace (EmpikPlace), ale nie wiesz, jak prowadzić sklep oraz efektywnie sprzedawać – wspomożemy Cię we wszystkich kluczowych działaniach. Nasi specjaliści zajmą się kompleksową obsługą konta na platformie. Czego możesz spodziewać się na pierwszym etapie współpracy? Przeprowadzimy takie działania jak:

    • analiza rynku,
    • planowanie i optymalizowanie kampanii sprzedażowej,
    • oszacowanie popytu na określonym rynku,
    • konfiguracja konta pod wymogi rynkowe,
    • dobór produktów, które pozwolą na odpowiednio silne wejście na rynek i efektywne rozpoczęcie działań sprzedażowych.

    Dodatkowo przygotujemy i zoptymalizujemy opisy produktów, dzięki którym oferty będą odpowiednio pozycjonowane i trafią do klientów, wpisujących określone zapytania zakupowe w wyszukiwarce, a także zajmiemy się planowaniem i realizacją procesów logistycznych – od wejścia klienta na stronę aż po dostarczenie produktu do jego rąk.

    Prowadzenie sprzedaży na platformie EmpikPlace – jakie są korzyści?

    empik place logo

    Każdy nowoczesny sklep powinien mieć swój odpowiednik internetowy, jeśli chce nadążać za szybko zmieniającym się rynkiem. Marketplace Empik w liczbach prezentuje się imponująco:

    • jest trzecią najpopularniejszą platformą sprzedażową w Polsce,
    • może pochwalić się ponad 2.5 mln zamówień miesięcznie,
    • marketplace ma ponad 22 mln odwiedzin w ciągu miesiąca.

    Baza klientów każdego sklepu internetowego jest nieco inna. EmpikPlace ma swoją unikalną bazę, zatem posiadanie sklepu oraz prowadzenie sprzedaży poprzez Empik gwarantuje dotarcie do zupełnie nowego grona klienckiego niż w przypadku Amazon czy eBay. Sprzedawcy nie są obłożeni abonamentem za prowadzenie działań sprzedażowych, co z pewnością przekona niejednego vendora do założenia sklepu; ponadto prowizje są niższe niż na innych platformach. Obsługa portalu jest przystępna, a infolinia Empik oferuje profesjonalne wsparcie w ramach usługi.

    Decydując się na współpracę w zakresie profesjonalnej obsługi konta Empik oraz prowadzenia sprzedaży, otrzymujesz tym samym szansę na zwiększenie swoich zysków i optymalizację całego procesu zakupowego. Dbamy o każdy detal – od szczegółowych informacji na temat produktu, przez prowadzenie po ścieżce zakupowej, aż po finalizację zakupu i działania logistyczne.

    Wsparcie sprzedaży na platformie EmpikPlace

    księgarnia internetowa empik place

    Wszystkie nasze działania, w tym zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, monitorowanie dostaw, zarządzanie opiniami i formularze kontaktowe są prowadzone przez doświadczonych specjalistów. Korzystamy z dostosowanych do Twojego biznesu narzędzi. Jakich czynności możesz spodziewać się w ramach współpracy? Zapewniamy:

    • dobór produktów, które cieszą się największym zainteresowaniem potencjalnych klientów, wprowadzanie nowych pozycji i zarządzanie istniejącymi,
    • zarządzanie dostępną przestrzenią magazynową,
    • opisy oraz zdjęcia produktów,
    • zarządzanie procesem wysyłki i kontakt z kurierami,
    • prowadzenie aukcji,
    • kontrolowanie i finalizację procesu sprzedaży w internecie.

    Dzięki nam zaoszczędzisz czas na efektywne ulokowanie własnego sklepu na platformie sprzedażowej. Nasi specjaliści zajmą się wszystkim w przyjaznej, profesjonalnej atmosferze. Pomogą Ci zwiększyć swoją miesięczną sprzedaż i dotrzeć do szerokiego grona klientów. Nieważne, czy sprzedajesz sprzęt AGD, książki i płyty z muzyką albo części samochodowe – Twój potencjał produktowy zostanie przez nas wykorzystany najlepiej, jak to możliwe. Skontaktuj się z nami i poznaj pełny pakiet działań, które zapewnią Ci rozwinięcie biznesu na niespotykaną do tej pory skalę!